osobní trenér
cz en
logo Martin Hojda

Nabídka


1. Osobní trénink

Osobní trénink je efektivní forma cvičení za plné asistence trenéra, jehož předností je komfortnost,
účinnost a profesionalita. Někdo chce jen zpevnit či vytvarovat postavu, jiný by se rád zbavil bolestí
zad a další zase touží po relaxaci hlavy po náročném pracovním dni. K tomu všemu je předurčen
osobní trénink.

1.1. Hendikep trénink

Dosavadní zkušenosti se cvičením:
při výhřezu ploténky, rozpadu ploténky, sešroubovaných obratlích, sešroubované fraktuře bérce,
skolioze páteře, artroze kyčlí, diabetu, špatném postavení čéšek v kolenech, astma, hypertenzi,
obezitě, natržených vazech v kolenech, zlomenině tří žeber a zápěstí, po gynekologické operaci
(posilování pánevního dna), při svalových dysbalancí v oblasti lopatek a v oblasti pánve, těhotenství
(optimalizování stávajího tréninku)

1.2. Redukční trénink

1.3. Tvarovací trénink

1.4. Kondiční trénink

1.5. Posilovací a nabírací trénink

Redukční, tvarovací, kondiční, posilovací a nabírací trénink jsou dostupné pro běžnou populaci, pro
juniory, dospělé ale i pro seniory obou pohlaví (nejmladší cvičenec 11 let, nejstarší 66 let), největší
možný úbytek 52 kg hmotnosti za rok.

2. Kruhový trénink

Chcete se opravdu zapotit? Pak na Vás čeká více stanovišť, činky, stroje, vlastní tělo, míč apod.)

3. Doplňkový a přípravný trénink pro jiné sporty

Tenis, squash, ricochet, fotbal, hokej, softbal atd.

4. Posilování na míčích

Cviky převzaté od trenérů z NHL.

5. Asistovaný strečink

Pokud chcete být více pružní, pomůže Vám trenér, který Vás protáhne dále, než byste byli schopni
dosáhnout samostatně.

6. Vstupní diagnostika fitness

Nevíte, jak na tom jste s kondicí, ohebností, silou, zda nemáte svalové dysbalance či vadné držení
těla? Pak Vám to testy rychle zodpoví.

7. Jogging trénink

Chcete si pod vedením zaběhat a vyvarovat se možným chybám?

8. Sestavení tréninkového plánu na míru

Na základě vstupní diagnostiky fitness Vám sestavím cílený tréninkový program, doplním fotky a
popisy cviků, tak aby jste ho zvládli odcvičit samostatně.

9. Sestavení stravovacího plánu na míru

Na základě Vašeho dosavadního stravovacího režimu Vám sestavím optimalizovaný stravovací plán
na celý týden.

10. Masáže (sportovní a rekondiční)

Provedu u Vás doma či v partnerském masážním studiu.

11. Kinezio tejpování

Jste sportovec a pobolívávají Vás svaly, šlachy, úpony, vazy z přetížení či po zranění, nebo jen chcete
mít před sportovním výkonem větší jistotu ve své pohybové ústrojí? Pak je řešení na snadě v
podobě kinezio tejpů cíleně nalepených na Vaši kůži.

12. Odkyselení organismu podle Jentschury

Jste unavení, nedaří se Vám odbourávat tuk, máte celulitidu, chronické problémy? Zkuste se
odkyselit? Váš organismus Vám poděkuje. Zbavíte se obtíží, vyladíte metabolicky a výkonnostně
svoje tělo. Vaše krev se vyčistí a Vy budete mnohem vitálnější než dopusud. A jak na to? Změníte
své stravovací návyky, zařadíte pomocné doplňky stravy, budete více dbát o svou kůži, orgány a též
o celé tělo jako celek.

13. Individuální nebo skupinové cvičení se smovey (venku, vevnitř, ve vodě)

tl_files/hojda/DATA/fota3/DSC_0856.JPG

Co je to vlastně smovey? Smovey je zdravotně-cvičební pomůcka z Rakouska. Vymyslel ji rakušan Johann "Salzhans" Salzwimmer, poté co mu diagnostikovali Parkinsonovu chorobu. On jakožto aktivní hráč a trenér tenisu přemýšlel, jak si projevy této nemoci zmírnit, až vymyslel smovey - vybrační kruhy s rukojeťmi s pohybujícími se čtyřmi ocelovými kuličkami v každém z nich.

Smovey funguje jak preventivně, tak i může zlepšit určité fyzické i psychické stavy.

1. Aktivuje 97% všech svalů = spalování tuků
2. Oživuje více jak 100 miliónů buněk v našem těle
3. Upevňuje pojivovou tkáň
4. Mobilizuje zažívání
5. Aktivuje trávicí systém
6. Masíruje a ulevuje lymfatickému systému = detoxikace (očištění)
7. Zesiluje imunitní systém a podporuje práci brzlíkové žlázy
8. Posiluje srdce a kardiovaskulární systém

Poznámka: V ceníku jsou uvedeny ceny jen za osobní tréninky, ceny za ostatní nabízené služby v
této nabídce Vám rád sdělím osobně, po dohodnutí zadání. Obecně lze vycházet z hodinové sazby
za osobní tréninky a dle doby věnované konkrétní službě.